From:
Date:
Mon, 6 Aug 2001 17:57:03 +0200
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Date: Mon, 6 Aug 2001 13:47:27 +0200
>
>Mario, ego me gaude de tu retorno in le mundo interlingua!

Eh, car Kjell! Interlingua es como un droga. Io ha recomenciate anque a
scriber paginas web e, obviemente, solmente in Interlingua.

>Como scribe on in italiano pro "unsubscribe" un lista?

Oh, simplice: unsubscribe! e le termino sera in "Lo Zingarelli" in le
edition 2002, quasi certemente. Iste vocabulario jam comprende 4% de
terminos anglese in le edition 2000! Que facer? Nos e le Germania va verso
le scuto spatial statounitese, nonne?
Isto dice nihil? Nihil o multo!
Ma a Treviso, e in iste dies io era (ab le 1964!) a Brindisi in Apulia ubi
on face le mesme practica, nos continua impassibile con le uso de nostre
dialectos. Uno omne cinque kilometros!

>Annulla le subscription, cancellar le subscription es un altere multo bon
>possibilitate, in isto que il es absolutemente clar de que se tracta.

Totevia nos practica le belle lingua auxiliar international e nos debe
mantener lo al minus a un nivello pari (equal, ma pari es latino, e anglese
obviemente! Un question como ego.) al dialectos que recipe omne termino que
vade pro le major.

>Quanto a
>_dissubscriber se_ il pote esser incerte que isto significa.
>
>Cellus

Dis- e subscriber es un orthodoxe construction pro interlingua, ma nos debe
utilisar le lingua que incontra le major diffusion. Il suffice prestar
attention a como parla le personas quando illes frequenta un ambiente o un
situation. Si isto es un lista de messages, pensa nos que le personas non
comprende unsubscribe?
Illes comprende perfectemente unsubscribe e al contrario pote haber un
repulsa pro un interlingua que propone un violentia pro le orthodoxia.

Que pensava vos? In le melior del casos con le tempore io pejora!

Ciao,

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp