From:
Date:
Wed, 7 Oct 1998 04:36:35 +0200

Car Lectores,

in le secunde die in le constructorio del fresco le software ha agite in
alco le prime parte. Io non tediara vos con problemas que nos non ha ancora
superate. Le muratores ha finite in matinata le grosso de lor intervention.
A partir de ora on debe humectar le " muro " duo vices al die.
Massimo ha exprimite le desiderio de offerer se a facer le adjuvante del
Maestro pro sequer le labor.
Deman Vico arrivara in constructorio. Nos vivera insimul un decena de dies.
Duo adjuvantes japonese depingera un lor " pariete ".
Io observa mi texto in Interlingua. Io judica Interlingua le italiano
international. Que pensa vos?

Reporter Mario Malaguti
e-posta in costructorio mailto:[log in to unmask]
Paginas interrete per Roberto Pozzi e Mario Malaguti
http://www.affresco.com/

---

Cronaca dell'affresco del 6 ottobre 1998.

Cari Lettori,

il secondo giorno nel cantiere dell'affresco ha avuto per protagonista il
software. Non vi tedierò con questi problemi che non abbiamo ancora
superati. I muratori hanno finito in mattinata il grosso del loro
intervento. Da ora il " muro " va inumidito due volte al giorno.
Massimo ha espresso il desiderio di offrirsi come aiutante del Maestro per
seguire il lavoro.
Domani Vico arriverà in cantiere. Vivremo assieme una decina di giorni. Due
aiutanti giapponesi dipingeranno una loro " parete ".
Osservo il mio testo in Interlingua. Per me Interlingua è italiano
internazionale. Cosa ne pensate?

Cronista Mario Malaguti
e-mail in cantiere mailto:[log in to unmask]
Pagine internet di Roberto Pozzi e Mario Malaguti
http://www.affresco.com/
Mario Malaguti

mailto:[log in to unmask]
mailto:[log in to unmask]