From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 2 Sep 2001 11:51:59 +0200
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Subject: Re: Momento litterari
>Date: Sun, 2 Sep 2001 11:09:08 +0200

Angelo: A. - Mario: M. - Cellus: C.

Mario aperi le message. Un imprecation. E ille glissa a terra.
M. Adjutaaa!
A. Que te succede?
M. Un altere vice, un altere vice le mesme Cellus!
A. Que te face ille?
Un altere imprecation.
C.
>Si le lingua va esser usate etiam de personas qui parla linguas
>con multe simple tempores de
>de aspectos (como in le linguas
>slavic) il forsan es recommendabile non complicar plus que
>necessemente.
A. Necessemente? de de, habera ille le singulto?
C.
>Lo que es lo plus natural pro uno es le obstaculo
>del obstaculos pro alteres.
Mario es como un panno imbibite, distendite supra le pavimento. Ille non da
signo de vita.
A. Que face tu? Mario!!
M. Io me senti como uno qui es cadite per terra ab le quarte plano.
A. Io vide que tu non es in bon stato, ma que te succedeva?
M. Como que succedeva? Cellus sape de facer lo e ille continua a facer lo de
proposito.
A. Que face iste Cellus?
M. Nihil.
A. Nihil? E tu es in iste stato!
M. Que pote facer io? Ego es Ego! Il non ha sanctos ni madonnas!
A. E illes? Que necessitate ha tu de disturbar illes?
M. Anque illes non haberea victoria! Necuno pote suavisar Ego!

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp