From:
Date:
Mon, 11 Dec 2000 11:05:15 +0100
George Carty wrote:

> Oh, le fallacia de 'scarpa lubric'!  Perque (in tu opinion), es le pena
> de morte non justificabile, mesmo pro crimines extreme como genocidio?
> Mi personal opinion es que dictatores que occide milliones de populos
> merita a morir!

Le victor pote condamnar le tyranno a morte o ille pote demonstrar clementia. Le
historia ha exemplos de ambes, ego suppone. Del altere latere il ha sempre
essite multo popular occider le populo del inimico.

Il es importante que tyrannos sape que illes va plus a minus tarde esser ponite
coram un tribunal. Ma ego non supporta le occider, mesmo de criminales de
guerra. Il es melior que illes side in su cellas e rememorar su attrocitates. On
pote haber los in un museo ubi le population pote ir pro reguardar los.

Il se narra de Adolf Hitler que ille de toto se plus timeva que on va prender le
a Moskva (Moscova) e poner le in un cavia a un jardin zoologic!

Le pena capital del tyrannos sembla esser simile al paradoxo del debitor. Si tu
ha un debito al banca de 100 coronas on essera multo dur contra te, ma si tu
debito es 1.000.000.000.000 EURO on te tractara multo cortesemente, mesmo dara
te un vasetto de champagne!

Cellus