From:
Bent Andersen <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 30 Oct 2008 17:52:08 +0100
Car Martijn,

Tu message "Successo!" io ha legite con multe gaudio e satisfaction.

Primo, io non dubita que le ascoltatores ha beneficiate del discurso, post que nos, qui participava in un conferentia de interlingua alcun annos retro, poteva audir te discursar super un simile thema.

Secundo, illo ha essite un excellente demonstration del usabilitate e utilitate practic de interlingua como utensile de communication a un publico non jam familiar con le lingua. Illo es comparabile a lo que Alexander Gode in su tempore successosemente monstrava per le uso de interlingua, specialmente in le scientia medical. Que nos viderea multe initiativas simile!

E tertio, io suppone que pro te personalmente illo ha essite un evento satisfacente e incoragiante, ben meritate.

Bent