From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 10 Jan 2009 18:53:01 +0100
Car Allan, car totes,

Il non es ver que io odia latino. Ma io odia a usar un interlingua
"latinisate" que complica le simple interlingua maximalmente, p. ex usar
"double stem verbs" como "facte, dicte, pense, sesse" pro facite, dicite,
pendite, sedite que solmente causa complicationes - particularmente pro
novicios. I don't buy that.
Caveat emptor!

Janne

Jan Årmann