From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 18 Feb 2007 12:15:12 +0100
Le die 18/02/2007 10:12 +0100, KOVACS Peter ha scripte quanto seque:
> [...]
> Ma attention: a connecter se a un skypecast il es besoniate le
> systema operative Windows XP de tu computator. Regrettabile usatores
> de computatores mac non (ancora?) pote connecter se a skypecasts.
> [...]

Que peccato!!!
Sape tu si equalmente le systemas basate supra nucleo Linux es excluse
equalmente?

In aqueste hypothese, io non pote esser inter vos :(

Le Demandas Frequentemente Requeste (FAQ) lista que:

Ha Skype pro Linux le mesme functiones del version Windows de Skype?
   Es disponibile le major parte del mesme functiones de Skype pro
Windos version 0.98 inter le qual, per exemplo, le teleconferentia, le
confabulation e le graphicos pro le imagines. Le utentes Linux pote
participar a un teleconferentia, mais illes non pote ancora crear un.

Io non sape si le teleconferentias es equal al skypecast... mais io non
crede :(

Cordialmente
Giovanni