From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 16 May 1997 21:46:38 +0200
Salute,
ante heri le jornal stockholmese* Svenska Dagbladet mentionava le
conferentia futur de latino classic a Jyväskylä (Jyva¨skyla¨), Finlandia in
augusto iste anno. Ingvar me dava notitia de isto in mi respondetelefonatas.
Ego lo audiva solo le dia posterior (jovedi) viste que ego veniva a casa a
un hora assatis tardive.

Mi boteca vicin non vende le jornal salvo venerdi, sabbato e dominica!
Tamen, le die sequente ego telefonava Bertil Palmquist in Stockholm qui me
suggereva le contento del articolo.

On narra del grande augmentation del interesse de latino in collegios del
Statos Unite. Facticamente le apprender de latino classic ha augmentate per
500 per cento.

In le conferentia de Jyväskylä on potera usar non solo enuntiationes como
_cave canem_, _sic transit gloria mundi_ e altere sententias notori, sed
etiam: charta creditaria, cubiculum cum receptore radiophonico
televisiveque. (Ben, ego non plus va turmentar vos per mi mal latino que in
plus rende le spirito del exemplos latin que le exemplos real ipse del
articulo). Certo on etiam vendira un CD con le cantion _Tenere me ama_ que
es plus cognoscite in su original Love me tender e originalmente cantate per
Elvis Pressley.

Autor del articulo es: Anna Lena Wik-Thorsell.

Cordialiter salutans
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S - 75264 Uppsala