From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 20 Dec 2006 15:35:04 +0100
On 12/20/06, Daniele Nicolucci (Jollino) <[log in to unmask]> wrote:
> Salute a omnes,
> io ha revenite.

Car Daniele-Jollino!
Qual surprisa!!!

> Esque alicuno recorda qui io es? :)

Io si :) mesmo si io non memora si nos conversava antea ora.
Un del contributiones tue que io memora melio es
http://interlingua.altervista.org/faq.php#comprensibile
Mais io alcun vices legeva equalmente tu blog italian :P
Me placeva multo tu opposition al misusage del "abbreviationes"
italian (mi sororetto los usa multissimo :°( )

> Il face alicun annos que io non usa Interlingua, pro isto io demanda
> perdon si io face errores.

Nulle problema... nos te flagellara solmente :)

> Que novitates il ha in le mundo interlinguistic?

Uhm... il habeva un nove reorganisation del UMI e su sito,
le 15me de januario 2005 nasceva le association italian pro interlingua,
comenciava le labor pro wikipedia in interlingua,
le constitution europee ha essite traducite a interlingua,
nove publicationes,
e altere cosas que io ora non memora :P

> Daniele

A tosto