From:
Gibrail caon <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 29 Jan 2008 20:12:00 -0300
Salute amico Jan!

Yo immediatemente me obliga ad disaccordar de tal
postura!
Yo scribe illo quia me place multo le spatio de
INTERLNG, nam hic yo poteva (et yo pote) contactar me
con interlinguaphonos ab omne partes et le practica
scripte de Interlingua es garantite.
Vermente, yo jam ha potite conversar super football,
rugby et mesmo politica hic et iste conversationes (al
minus ad me) me ha rendite multe placer, nam il es ad
illo que Interlingua esseva create (o mesmo
discoperte).
In ultra, yo ha apprendite multo super linguistica et
mesmo historia de alie paises hic in le gruppo. Si
illo finiva, ad me il serea un perdita grandissime.

Salutes brasilian.
Gibrail

http://br.mail.yahoo.com/