From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 20 Jun 1998 11:23:33 +0200
O Domino da me un computator!
Mi amicos ha autos e naves motor,
e in addition da un bon impressor!
Oh, Domino, toto me da, per favor!

Oh Domino da me un televisor!
Mi amicos ha tales que monstra color.
Le vetere mie es jam plus peor.
Oh Domino, certo me da, per favor!

Oh Domino da me un educator!
Mi amicos ha jam obtenite labor.
Per mi cognoscentias io es inferior.
O Domino certo me da, per favor!

Oh Domino, tu como le creator,
Tu certo exaudi tu supplicator.
Livera le merces a casa, Senior!
O Domino, face me lo, per favor!

Le grande quiz es, qui era mi inspiration a iste poemetta?

Le juste solutiones recipe un mention honorific in iste lista.

Le recepto de Anne me jam faceva plus calme e io descendeva del pariete ubi
io me habeva manovrate pro le therapia antistress que illa habeva mediate.
Si nos canta iste cantion insimul il es possibile que etiam le patientes de
Sigmund se evelia ex lor hibernation....

(Un secreto: Io habeva pensate dar un tassa de caffe a cata uno qui divina
isto, ma pensante del facto que le mundo cybernetic es gigantesc io quitava
iste idea. Il essera NULLE caffe!

Cantantemente

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem