From:
Date:
Mon, 20 Aug 2001 11:18:08 +0200
Car Amicas e car Amicos,

in un nove, ma active, lista pro le italianos qui vole practicar Interlingua
(vide al pede del message) in iste dies se re-poneva un question non nove:
illo del presentia de Interlingua in le scholas.
Noste Paolo Castellina face schola inter nos!
Qual vetule thema e qual vetule expectativa pro me, le solite critico a bon
mercato! Io me divertira anque iste vice.
Ancora un vice io ha scribite a mi amicos italian un selection, parve, de mi
criticas al immobilitate re iste question, que non representa un exception.
E io recordava anque de haber petite, sin successo, plure vices
informationes re le presentia de Interlingua in le scholas ubi,
saltuarimente, uno scribe exister iste presentia.
Un mundo claudite, si io lege e comprende ben Stan.
Totevia nos non lege le interessatos.
Io ha finite pro creder que isto es un del tante informationes imprecise que
on vende pro un imagine improprie de Interlingua.
Pro dacer se un comportamento, in presentia de nihil.
Ma, con le tempore, postea un recente conferentia international, forsan nos
potera leger re nove initiativas. Io intende nos, modeste interlingustias
qui non ha accesso al IL_STRAT ubi ferve le mentes qui decide e, nos sape e
constata, con qual resultato.
Io non crede jam de ora a un reaction de sorta!
Totevia pro interessar le scholas a Interlingua uno non pote pensar de facer
de su personal initiativa. Al contrario plus de nos, si voluntarios, pote
organisar se a nivello international, le sol nivello utile a iste scopo. Io
sempre justificava mi diverse interventiones, con iste aspecto: il necessita
un organisation international, typo un F.A.O. del O.N.U., pro satisfacer le
famine de Interlingua in le mundo.
Un organisation "ad hoc", apte solmente a isto scopo: mitter in possibile
connexion scholas de tote le mundo que vole experimentar le real
possibilitate de Interlingua de esser un medio propedeutic pro apprender un
secunde lingua e plus.
Poner le pueros in connexion inter lores gratias a Interlingua.
Ora mi amicos italian potera constatar ancora un vice qual sera le reationes
a iste thema que nos pote recolliger sia in iste lista, sia in nostre lista,
sia con messages private, e que illos (reactiones) sia utile a pensar, sin
facer passar annos, a un organisation mundial pro Interlingua in le scholas
(O.S.U.) sin appellar illo pro Interlingua, ma con referer illo al action
propedeutic pro le apprendimento del linguas, gratias al systematic e
relativamente facile studio del vocabulario international.
Que illo postea sia le Interlingua de I.A.L.A., ben! Ecce un nobile medio
pro proponer Interlingua e con le facer referentia al obras que I.A.L.A. - e
non alteres - donava al mundo.

Io vole vider!

Piazza della Vittoria, 16
31100 - Treviso (Italia)
Tel. + 39 (0422) 411 073

Membro active del lista del italianos pro interlingua, lista aperite a
qualcunque contributor. Vide al pagina
http://groups.yahoo.com/group/interlinguaitalia
e si tu vole viver in un parve ma fervide ambiente, subscribe!

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp