From:
Date:
Fri, 21 Sep 2001 08:33:25 +0200
>From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Date: Thu, 20 Sep 2001 23:26:46 -0400

>Il esseva un discurso potente, le melio que
>ille ha facite.  Finalmente ille ha discoperite
>un causa que ille pensa que ille comprende.
>(Alteros va reservar lor judicio).  Ille
>diceva que isto non es un guerra contra
>Islam, mais contra le confederation de
>organizationes terrorista.

Isto es le assecuration que io ascolta omne die anque al television italian:
Islam es un religion e un civilitate que godera sempre nostre respecto e
gratitude pro le contribution al civilisation que illo apportava in le
seculos.

>Ille dava un
>ultimatum al Taliban a producer Osma bin
>Laden, eliminar le campos de terroristas,
>permitte le inspection del Statos Unite
>de iste campos, o acciper le fato del
>terroristas.

Io spera que le nova, plus vices repetite in Italia, del voluntate
international de destruer le cultura/production del drogas in qualcunque
parte del mundo illos se trova al fin de privar del medios financiari
qualcunque organisation criminal, sia parte de iste projecto.
E io spera anque que le mesme projecto comprendera le destruction al
production del armas chimic.

>Ille diceva que isto esserea un
>longe conflicto.  Multe battalias non essera
>publicate.  Ille equalmente diceva que alcun
>pais que protege le terroristas va esser
>regardate como terrorista mesme.

Le CNN ha facite schola, totevia le excesso de information non pote adjuvar
le action, e in plus: le successo de iste conflicto dependera del capacitate
de adoptar le mesme technicas del terroristas que non se face certemente
publicitate quotidian con le medias.
Le uso del termino "conflicto" debe esser le consequentia del initiativa
europee (presidente francese) pro evitar le termino guerra.

>Ille ha vadite al fin de un ramo de un
>arbore.  Pote ille succeder de la?  Io spera
>que su avisores va facer clar que nos non
>lucta con Islam, mais con alcun gruppo que ha
>blasphemate Islam con su idiotic interpretation
>del Quran.

Io non ha ben comprendite quanto supra re le ramo, totevia omne extremismo
es un disgratia sempre e comocunque, heri como hodie.

>Io crede que un plus effective aspecto del
>nove guerra essera luctate in le bancas del
>mundo.
>
>Stan

Le concepto del secreto bancari debera pertiner al passato; isto non sera
simplice e subira un massa de oppositiones, ma il se denomina
"transparentia" le nove concepto de considerar le factos del mundo.
Transparentia significa libertate de information e de controllo.
Un necessitate del mundo civil e non certemente del terroristas o criminales
de omne sorte.
Forsan nos vive le initio de un nove civilitate.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp