INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Fri, 3 Mar 2000 10:21:27 -0300
YOU'VE GOT A FRIEND               TU HA UN AMICO
(Carole King)                     (Trad.: Ensjo)

When you're down and troubled     Quando tu es depresse e afflicte
And you need some loving care     In carentia de attention amorose
And nothing,                      E nihil,
nothing is going right            nihil va ben
Close your eyes and think of me   Claude tu oculos e pensa a me
And soon I will be there          E tosto io sera con te
To brighten up                    Pro illuminar
even your darkest night           mesmo tu nocte le plus obscur

You just call out my name         Basta evocar mi nomine
And you know wherever I am        E tu sape que, non importa ubi io es
I'll come running                 Io venira currente
to see you again                  pro revider te
Winter, spring, summer or fall    Hiberno, primavera, estate o autumno
All you have to do is call        Toto que tu debe facer es appellar me
And I'll be there                 E io sera con te
You've got a friend               Tu ha un amico

If the sky above you              Si le celo super te
Grows dark and full of clouds     Deveni obscur e plen de nubes
And that old north wind           E ille vetule vento del nord
begins to blow                    comencia a sufflar
Keep your head together           Mantene le calma (?)
And call my name out loud         E evoca mi nomine in alte voce
Soon you'll hear me               Tosto tu me audira
knocking at your door             battente a tu porta

You just call out my name         Basta evocar mi nomine
And you know wherever I am        E tu sape que, non importa ubi io es
I'll come running                 Io venira currente
to see you again                  pro revider te
Winter, spring, summer or fall    Hiberno, primavera, estate o autumno
All you have to do is call        Toto que tu debe facer es appellar me
And I'll be there                 E io sera con te

Ain't it good to know             Non es bon saper
that you've got a friend          que tu ha un amico?
When people can be                Quando le gente pote esser
so cold                           tanto frigide
They'll hurt you and desert you   Illes va ferir te e abandonar te
They'll take your soul            Illes va robar tu anima
if you let them                   si tu lo permittera
Oh, but don't you let them        Oh, ma non lo permitte tu

You just call out my name         Basta evocar mi nomine
And you know wherever I am        E tu sape que, non importa ubi io es
I'll come running                 Io venira currente
to see you again                  pro revider te
Winter, spring, summer or fall    Hiberno, primavera, estate o autumno
All you have to do is call        Toto que tu debe facer es appellar me
And I'll be there                 E io sera con te
___

Ensjo.