From:
Chris Burd <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 3 Mar 2000 19:40:32 -0500
Alyssa,

Tu scribeva:

>io ama le italian "ciao" que es troppo suave e multo
>dulce. Como in "ciao baby".

Certo, "ciao!", o mesmo, "ciao, baby!" es international.

>E isto rememora le forma
>de dicer adeo de Arnold Schwartzenegger "Hasta la vista
>baby". Como se dice adeo como in espaniol con "asta la
>vista" o in frances "au revoir"?

"A revider" es toto normal in interlingua. "Adeo" me sona plus gentile e
poetic.

>Ciao! como dice Mira! Io vole anunciar que
>nos labora in facer un pagina libere (no costo
>con Yahoo Geocities) toto in interlingua!

Bravo!

>nos pote includer tanto cosas como nos vole
>assi que si nos pote includer informaiton
>del mesages de Interlng nos va aprecia lo
>multo. Como le belle cantos que Emerson
>invia a Interlng. Io ama le cantos assi.
>Mira e io tratava de cantar in interlingua
>illo esseva multo comical! Mi cantante favorite
>es Barry White! Ille ha un voce multo multo
>masculine e multo romantic.

Io le rememora ex le annos septanta. Pro dicer le veritate, nos omnes (le
pueros) amava multo ludificar le in celle tempores. On le reguardava como
un burla. (Qual sorta de musica esque nos ascultava? Musica rock que hodie
evoca solo le embarrassamento.) Ma hodie White retorna in moda, multo plus
popular que antea. E de facto ille non sona mal...

Ciao!

Chris