From:
Date:
Thu, 9 Mar 2000 18:14:06 +0100
Esteban Avey wrote:

> Il es ver que le argentinos se considera plus "europee" que "american" e,
> dunque, io crede que iste interesse del Carneval es pro illes solmente
> altere integration a in le cultura argentin, que jam es un grande mixtura
> de culturas, p. ex. italian, espaniol, arabe, etc. Il es bon que le
> argentinos finalmente trova altere maniera pro "expressar" lor "alma latin"
> que illes multo frecuentemente cela proque illes crede que isto no es
> bastante "elegante". Tamen, io crede que le cultura argentin non vade
> cambiar se multo in iste respecto. Certo, le "porteños" facera excursiones
> [...]

Multo interessante. In descriptiones de Argentina que on pote leger ci in
Svedia il sovente es sublineate le sudeuropeicitate de pro exemplo Buenos
Aires. Esque le notion _alma latina_ es un altere cosa que sudeuropee, que on
frequentemente anque in mi parte del mundo usa pro describer Italia e Espania.

Ante de facer cognoscentia con multe personas de Iberoamerica io habeva le
idea que il ha plus grande similitude inter le varie paises, ma mi informantes
me indicava significante differentias inter un chileno e un cubano pro
exemplo.

Io ha ascoltate multe musica de Iberoamerica que me multo place.

Amicalmente