From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 23 Dec 2002 11:27:45 +0100
Salute,

Un tal labor ha comenciate in un gruppo de scandinavos. On ha seligite le
plus frequente 2000 parolas in interlingua de un investigation per F.P.
Gopsill. Il se tracta de traductiones del parolas inter se ipses e con
exemplos de usages e picturas quando necesse.

Plus information forsan attingibel de Thomas Breinstrup,

Jan Årmann