From:
Ingmar de Hollanda <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 7 Jul 2004 17:22:40 -0500
On Wed, 7 Jul 2004 13:21:14 -0600, Wayne Brehaut <[log in to unmask]>
wrote:

>Anque in anglese on pote dicer "Holland", "(the) Netherlands", o "one of
>the 'Low Countries'" (= Belgica, Luxemburg, e Hollanda/Nederlanda).  Pro le
>hollandese/nederlandese lor pais es un del nederlands--le un le plus
>importante--assi le Nederland.  Similarmente, le francese ha "les Pays-Bas"
>(plural, ben que solmente un pais).

Naturalmente, io sape ben que il ha parolas in multe linguas que simila
a "Nederland", mais io voleva dicer que le FORMA de iste vocabula me para
un poco estranie, sin -a final, como in HollandA, IrlandA, IslandA etc.
Esque NederlandA, mesmo NederlandIA (como FinlandIA) o le NederlandES (como
in francese, anglese, non sera plus convenibile ci? Pro le lingua de mi
patria e del majoritate del Belgas "NederlandESE" es appropriate, illo es
un ver forma interlinguese. Salutes de Ingmar