From:
Michael Edwards <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 Nov 2000 13:10:56 -0500
George:

Il es curiose como on volerea discuter le theoria del evolution in un
maniera libere, ma le meseme persona non vole permitter le discussion del
conto biblic que nos sape como "creation." con le mesme libertate?  Pro que
es isto?  Vos ha un opinion a proposito de iste thema, e io tamben, nonne?
Pro que occassion vos debe haber pro volente discuter solo vostre opinionas
e excludente tuto alteres?  Iste lista ja es INTERLNG e no SOLOLNG, nonne?

Io dice iste cosas non pro comenciar un guerra super religion,  ma
simplemente a demonstrar un puncto.  De facto, le conto biblic de creation
ha multe supporto del evidentia scientific, nonne?  Assi, si nos va discutir
le thema del origene del homines, tuto del factos es pertinente, si?  Iste
es in le interesse del lista, e non limitar nos solo a un parte de un
subjecto.

Sincermente
Michael