From:
Date:
Tue, 24 Mar 1998 21:21:03 +0100
Salute Anne,
io ha un poco de commentarios in re tu correctiones. Io inviava un message
antea in re mi comparation con le texto italian e esperanto /interlingua.
Es bon que il ha etiam le texto francese.

Forsan il ha phantasmas del svedese que rende mi senso lingual un poco
percussate quanto a omne e tote. Tamen iste phantasmas marcha in societate
con un massa de parolas anglese e forsan in altere linguas. Io audi con
interesse vostre commentarios.

In mi opinion il es assi:
Le personas qui crede in Deo dice que ille es OMNIpotente. Ille ha omne
(le) poter.
In anglese on parla de antennas omnidirectional, on parla de omnibuses,
vehiculos pro _omnes_.

Tote es pro me le totalitate, le sub-total ante le summa etc. Naturalmente,
un vehiculo pro tote le population deberea esser un _totibus_ ma tal
vehiculos non existe. Io pensa que le derivationes de _omn-_ e _tot-_ da
sufficientemente supporto a iste division.

Le prime articulo es multo simile al articulo del constitution del Statos
Unite. Forsan illo existe in alcun edition que on poterea comparar.

Io volerea haber:
Omne humanos
o in le caso que vos non accepta iste mi division del duo parolas:
Tote humanos.

>                                TOTE LE ESSERES HUMAN

Il es evidente que le version interlingua es facite secundo le francese e
le esperantic probablemente secundo le version anglese!

Io pensa que le francese _chacun_ al initio del articulo 2 debe esser date
como _Cata uno_ in interlingua.

Le francese _prévaloir_ forsan debe esser traducite per _referer se_. Un
diplomata in un altere pais pote referer se su stato de immunitate
diplomatic in contactos con le autoritates de un altere pais.

Io me refere al derecto universal usar interlingua in le contactos con
vostre governamento.

Le esperantistas ha evadite le trappa del duple negation! Il debe esser, a
mi aviso: In plus il essera facite _nulle distinction fundate...._

>                                IN TOTE LOR FORMAS
Le articulo 4 debe comenciar:
Necuno essera mantenite in slavitude o servitude...

Que isto basta pro le momento.

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87