Date:
Wed, 30 Apr 1997 01:32:28 +0200
Jay,

> Sigmund, iste es un vermente bon poema! Felicitationes!

Gratias.

Si, chat es un parola pro catto in francese :-) Io ha discargate plure
chats pro studiar illos.

Io vole punctar a duo problemas, ambe resolvabile; 1. Le differentia de
tempore. Nos europeos son sex horas in avantiamento del yankees e
septe horas ante le medie-occidentalese :^) (lege: Chicagoans).

2. Le altere cosa es le chat. Mi chat es multo occupate e le discussion
va troppo rapidemente -- on ha tempore a pena a leger. Le chat in pagina
5 es interessante totevia pro illes qui vole apprender le technica e le
jargon.

Le optime tempore serea sabbato o dominica circa novem horas del
postmeridie pro nostre, correspondente a duo o tres horas postmeridie
pro vos americanos in sud e nord. Nos poterea preferibilemente usar le
chat de Ensjo, si ille vole custodier lo.

(Io ha un 'plug-in' special pro ganiar accesso a un chat servitor,
exclusivemente pro medicos, ma sol rarmente es altere medicos a casa
:-()

 Eh, mi labor como Ministro de pigressa es plus que simple; io non face
ulle altere que balbutiar in litteras de phantasia de nostre imaginari
consilio de ministros, suggerente inter alteres un tractato "Partnership
for Pilsner" con le danese regno virtual Elleore... :^)

> Io esserea interessate in facer un presentation (electronic)
> pro le avantages de interlingua como lingua de Ladonia official
> tanto como es Latino Classic.  Ha tu alcun idea de como facer
> referentia a isto a alcun ministerio?

  Comencia per favor con le "Registration form for Citizenship in
Ladonia":       <http://www.aim.se/ladonia/>

  Sia *multe* benvenite a nostre parve pais!!   :-))
(..e deveni un micropatrologista - un devoto de micrenationes del
mundo.)

> E un cosa alsi, io esseva multo gaudiose de saper que tu es un
> pionero jam conquistator de un insula nordic. Como le vikingos,
> nonne?  Qual es le nomine del insula que tu conquista?

Le nomine deveniva "Abborrgrundet", [shoal=sunken rock] de percas  :^)

Io un conquistator - ah, multo ben! Sera alicun cosa pro me sonios
tosto..

Amicalmente,

Sigmund