From:
Hans Radax <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 23 Jul 2002 10:45:44 -0500
> Grüssgott, Hans!

Hallo:

> Io ha prendite le libertate de poner te a mi sito de

> internet.

> Vide, per favor,

> http://www.kolumbus.fi/allkiv

> - clicca le mappa del Americas

> -- clicca le mappa de Ecuador

Multo ben, Allan. Solmnente que ultimemente io habe experimentate problemas

con mi address e-posta [log in to unmask] . Esserea melior indicar le

address [log in to unmask] Suppositemente se tracta del mesme

address (un cursor [pointer, Zeiger, puntero] con altere nomine al mesme

address absolute), sed io habe observate que io non recipe multe messages

mandate al address como consta in le pagina tue. Etiam io debe cambiar mi

subscription a iste lista.

> Io suppone que tu, como un ex-austriano, maestra

> germano.

Si, germano es mi idioma natal.

[...]

> Tal nove interlinguistas germanophone como tu e Alfred

> Ratz, Vienna (vide http://www.kolumbus.fi/allkiv -

> clicca le mappa de Europa -- le mappa de Austria)

> speramente va adjutar in corriger le situation.

Io dubito multo que io potera adjuvar en iste problema, esque io vive in

America del sud (iam plus de un decennio), et io non habe multe contactos

plus in Europa.

> Specialmente nos besonia personas qui pote scriber

> textos in germano e traducer germano a interlingua.

Si de isto se tracta, il non ha problema. Io pote adjuvar en isto. Sed io

adverte que io es novicio absolute ... Lo que io poterea facer es traducir

textos a interlingua, et presentar tal textos a personas plus versate a fin

que illes corrige mi "obras" :-) In la direction reverse, de interlingua a

germano, io crede que non habera problema alicun.

> [...]

> nos traductores debe esser multe!

> Radax Hans 020711: Io sape que "linguas agglutinante" como le

> finlandese son difficile. Mi granmatre era hungara [*], e pro

> iste ration io cognosce un pauc de iste classe de idiomas,

> viste que le hungaro face parte del mesme gruppo de linguas.

> ------------------------------------------------------x--------

> [*] Ach, in iste caso nos son fratres de sanguine,

> descendantes ab le tundras asiatic ... Si, le hungaro

> e finnese son linguas extrememente difficile,

> dismesuratemente plus complicate quam e.g. le latino

Comprender? No! Io cognosce un pauc de parolas, pro mi granmatre e mi pauc

visitas a Hungaria, isto es toto.

> [...]

> titulava Otto von Habsburg como

> - Ihre kaiserliche Majestät! (e.g. ex-cancellero

>   federal Helmut Kohl - le patre del Europa unite)

> - Ihre Majestät! (Franjo Komarica, le episcopo heroic

>   de Banja Luka, Bosnia-Hercegovina, laureato del

>   premio de Coudenhove-Kalergi)

> - Ihre kaiserliche und königliche Hoheit! (Rudolf

>   Schuster, le presidente de Slovachia)

> Sed Sra Benita Ferrero-Waldner, la ministro de

> affaires estranier de Austria, titulava le imperator

> solmente como "Herr Präsident der paneuropäischen

> Union", titulos imperial son "politicamente

Politicamente e constitutionalmente... Post le Prime Guerra Mundial, tote le

titulos de nobilitate era abolite categoricamente. Et io es de accordo. Le

nobilitate se trova in le character, sed non in le titulo .. tanto plus

quando le unic contribution de un persona pro meritar tal titulo es le facto

de haber nascite in certe condition social. Assi tu vide, quando de

aristocracia se tracta, io non es su grande amico ni admirator :-)

> [...]

> clarmente le intonation de cata parola. E iste accentos non son

> difficile de scriber in qualcunque claviero sin vider se

> obligate a pulsar ALT + numero, mesmo con le claviero US

> standard.

> ------------------------------------------------------x--------

> Io prefere como le patres fundante de Interlingua un

> alphabeto pur sin signos diacritic, i.e. Alphabetos

> latin + j e k. In parolas estranier on besonia etiam

> ü, å, ä e ö proque un massa gravissime de linguas

> europee usa illos.

> Le accentos son ben clarificate in le grammatica de

Secur? Io ascoltava un registration in Interlingua. Nunc, in le texto le

locutor pronuncia la forma verbal "opera" del verbo "operar".

Su accento es: ópera. Mi accento haberea essite "opéra", viste que in

espaniol et in portugese on pronunciarea assi iste verbo.

Vermente las regulas son tan clar?

Un imbraciamento,

Hans