From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 8 Dec 2008 20:39:08 +0100
Car amico Stan,

Un multo bon idea.

Tu deberea communicar isto al minus in INTERLNG que es le sito le plus cognite.

Il serea interessante que tu faceva un lista con tote le cambios que ha in tu ultime IED con respecto al original.

De iste maniera illes qui ha le copia falsificate (o erronee, si tu prefere) potera restituer le texto.

Le nota ubi tu dicera que le documento es revisionate deberea apparer in le documento ipse, al initio.

Como tu ha potite observar, io es le unic persona qui ha parlate contre iste obras manipulate.

Dunque, il sembla que illo non ha essite un si grande "delicto", nonne?

In le caso del grammatica de Gode & Blair (le duo in txt e le altere in pdf) tu deberea refacer los completemente, o eliminar los,
quia in iste documentos non appare le grammatica complete; Ubi es le partes correspondente al orthographia collateral? Illos ha disparite magicamente, nonne?

Vole ben non publicar iste typo de documentos "scientific" e vole ben, supratoto, non minuspreciar, non disdignar e non ignorar un ursetto appellate Josu, ma in vice, vole ben dar le un pauchetto de melle [Isto ha un senso metaphoric].

Amicalmente

Josu Lavin