From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 21 Aug 1997 23:19:13 -0400
Jay Bowks wrote:

> bizarre

QUE ????

"DISVELOPPER" PARLATORES NATIVE ????

 Madonna !!  Santa Maria !!!

Facer de infantes medios vulgare !  Povre infantes !!

"Mi" infante es "mie" solmente biologiquemente, ma ille non pertine me,
sed ille pertine a ille ipse. Ille facera lo que ille vole de su vita, e
su matre, que face un formation de linguista professional, non ha
besonio de un tal strategia pro haber un estima profunde pro
interlingua... interlingua a tanto de qualitates, que io trova le
respecto in le lingua ipse.

Oh ! la, la, Madonna, Madonna!!!

Anne