From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 16 Apr 1997 10:27:40 -0200
[BOWJ 970415 Cosas necessari pro le juvenes moderne?]
Subject:     Cosas necessari pro le juvenes moderne?
(esseva:     A handy thing to have around....)

[Jay]
Car membros del lista INTERLNG hic un question del cosas
necessari del vita del juvenes moderne :*]

Il esseva inviate al lista CONLANG... Le lista de linguas
construite e planificate.

Como on dice "pager" e "cel-phone"?

Io pensa que telephono cellular es possibile, ma que pensa
vos?

Si vos vole vos pote responder al message hic infra
a Harding/Claxon.  Si vos responde in interlingua isto
esserea multo informative ma alsi multo eveliante del uso de interlingua
in le vita moderne, nonne?

Amicalmente,
Jay B.

[Allan]

Car Jay,

Jay: Io pensa que telephono cellular es possibile, ma que      pensa
vos?
Allan: Io pensa que 'telephono cellular' es OK, ma proque         non
usar le parola RADIOTELEPHONO? 'Cellular' es
       forsan nonnecessari technic.
       Retro alicun dies io vangloriava me que Finlandia
       esserea le pais numero un como usator del
       computatores que es connectite a internet.
       Finlandia es probabilimente totevia plus superior
       como usator de radiotelephonos. Un del plus grande
       fabricantes de radiotelephonos in le mundo es
       le finlandese 'NOKIA Corporation'. Multe americanos
       non sape que NOKIA es un compania finlandese, illes
       crede que illo es japonese ...

Jay: Cosas necessari pro le juvenes moderne?
Allan: Le radiotelephono es forsan plus necessari pro
       plus vetule gentes que illo es extrememente utile
       in labor. E radiotelephono es un question de vita o
       morte pro un multe vetule gente, que vive sol e
       es attaccate per un maladia acute.
       Un radiotelephono es anque un question de vita o
       morte pro los chauffeures finlandese, que guidar in
       Russia e essera attaccate per le mafia. Ante du dies
       il era placente de reciper un scripte message a        nostre
radiotelephono: 'ARE OMNE OK. SALUTES JANI'
       (Nostre filio habeva viagiate a A*re, Svedia, pro
       skiar via mar e traino singulemente e su matre era
       un pauc anxietate super su securitate in le traino,
       le juvenes svedese pote esser aggressive contra un
       singule finlandese). Un labor industrial es hodie
       totalmente inconcipibile sin radiotelephonos.

Jay: Como on dice "pager"?
Allan: Qual significa "pager" totevia?

Amicalmente

Allan
Finlandia

[From: Harding, George E. <[log in to unmask]>]
To: Multiple recipients of list CONLANG
Subject: A handy thing to have around....
Date: Monday, April 14, 1997 3:55 PM
Subject: pager, cellular phone
On the top of the wish list of one of my students are:
cellular phone and pager.
How does one say these two things?
vielen Dank im Voraus.
Amy Claxon