From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 26 Dec 2000 07:47:22 +0100
J Dobkin wrote:

> Si nos habera un periodico, il serea multo desirabile
> haber un redactor qui ha le experientia como un
> redactor, e le experientia in interlingua (e le enthusiasmo pro illo) que nostre amico Stan ha. Si
> altere personas in iste lista vole esser le redactor,
> e alsi ha le experientia in un tal jornal, illes debe
> scriber de isto; ma si non, io pensa que Stan es le
> obvie persona pro esser le redactor!
>
> -Julio

A qui debe esser un tal periodico? Es illo pro propaganda externe o pro edification interne? Es illo
pro practicar le lingua o pro meliorar le instruction e uso del lingua. On debe clarmente decider a
que usar un periodico. Forsan basta haber lo in version retiari e on pote facer versiones a papiro
pro illes qui lo desira.

Cellus