From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 30 Aug 2001 11:27:21 +0200
Allan Kiviaho wrote:

> d[010830] x[Kiviaho Allan] z[KivA-18Tif interlng coollist il_strat]
> s[Adieu, Netscape!]

> Estimate internautessas e internautas!
>
> Referente me al debatto con Peter Kleiweg e Ensjo io
> ha justo installate le MS Internet Explorer 6 a mi
> computator (il durava 1 h 30 min). Io abandona mi
> Netscape 4.75 como navigator. Io crede que Netscape
> non pote luctar contra le potente Microsoft.
>
> Forsan io ancora usa Netscape pro ePosta proque le
> "Outlook" de Microsoft ha essite un porta notoriose
> pro le attaccos de viri a computatores con MS Windows.
> [...]

Ego non sape si il functiona installar Linux in le computator e postea
usar le Office blubb blubb pro Linux. Tu es computatorialmente
alphabetisate in contrario a me e pro isto il es un bon action pro te.

Forsan on debe usar micre, incognoscite programmas.

Le cosa amusante con le viruses russe es que illos dispopularisa
servitores russe le qual poterea in un mundo plus ideal esser un bon
complemento al Statos Unite.

Cellus