From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 14 Jul 1998 00:12:51 -0400
Stan scribeva...
>Io ha essite alquanto reluctante a commentar super le question del stato de
>discussion super INTERLNG proque in un certe senso io sentiva alquanto le
>objecto de illos, proque io ama le discussiones grammatic e etymologic,
proque
>io opina que il es un parte de comprehender le natura de interlingua, de
que
>tote interlinguaphonos debe haber alcun comprehension.  [...]
>Stan Mulaik

Car Stan, io crede que le questiones grammatical
in le lista era summamente interessante pro me
e mi continuation del apprendimento del lingua
bel e international. Il poterea esser un grandissime
error pro parte del plus cognoscentes del punctos
grammatical de Interlingua de ignorar le necessitate
del novicios pro haber un foro in le qual postar
questiones e facer inquestas super terminos o
formulas grammatical.

Le melior solution esserea haber plus que un sol
lista pro Interlingua, ma le necessitate de continer
le membros in contacto es essential pro le superviventia
de qualque lista electronic. Unite nos es forte,
ma separate nos cadera. Il esserea bon idea
que membros del Il-Strat se facerea plus visibile
in le INTERLNG e que altere listas, un lista pro
discussiones grammatical e un altere pro un
concurso in le qual nos poterea dicer que "io es
de accordo con te", e altere poterea dicer "e io
concorda con te" e un altere tunc poterea
responder "e io alsi" e un altere "e io" etc. etc.
Un tal lista esserea maximemente importante
pro le duo personas que continuarea membros,
mi puncto hic, que io vole facer, es que il non
es multo interessante haber duo membros in
un lista solmente, il es necessari haber plure
personas, tunc le plus personas le melio, e
le plus differente sorta de articulos e commentarios
le melio alsi.

Il esserea bon cosa in mi opinion, haber alcun
summarios del strategias strategiate per le
Il-Strat, o es que date su silentio in INTERLNG
il non ha necun strategias pro publicar?¿? :-)

Facilemente il esserea bon cosa influentiar altere
listas con nostre presentia. Io multo apprecia le
effortio del interlinguistas que visitava le AUXLANG
quando le question de un voto appareva... Illo
resultava in un grande exemplo de supporto e
de incoragiamento. Nunc le question es... Habera
plus listas in le qual on haberea discussiones in
Interlingua...? Ben, mesmo que alcuno de nos non
ha accesso al IL-STRAT, le unique altere lista
electronic pro discussiones... un altere lista pro
topicos grammatical esserea benvenite per me,
e io volerea esser un membro de illo.

Io alsi vole dicer te un grande kudos pro esser tante
active in le Novas del Interrete. Tu es un ver
"poster child" pro le lingua bel international, io spera
que le amor pro illo te imparte juventude e fortia
mi amico, tu es un grande inspiration pro me in
continuar a apprender le lingua bel e prender omne
occasion pro parlar de illo a alteres.

Gratias, pro le dedication al Interlingua de IALA
Jay B.