From:
Ruud Harmsen <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 21 Apr 2019 12:30:47 +0200
21:35 18-3-2019, Race MoChridhe:
>Io es studente in le programma por scientias de bibliotheca e de
>information al Universitate de Wisconsin Milwaukee. Actualmente
>io face
>recerca re le applicationes possibile de Interlingua e altere
>linguas
>auxiliar (como le Medžuslovjansky) como medios pro efficacemente
>disveloppar le capabilitates de bibliothecarios pro manear
>materiales in
>linguas romance, slave, etc. Io ha apprendite, naturalmente, del
>experimentos al lyceo in Varberg, Sveda per clases in cognoscentia
> [...]

Pro me personalmente le situation era differente: io ja poteva
leger linguas romance, notabilemente le portugese. Ma scriber
portugese io valuta como troppo difficile, e por isto io usa
interlingua in su loco.

Quanto al accessibilitate de linguas romance via interlingua: es
Fernando Pessoa plus facile a comprender a causa de mi traduction
flancante?
https://rudhar.com/writings/Pessoa/HoraDiab/hrddb-ia.htm

Il ha altere traductiones tamben:
https://rudhar.com/lingtics/intrlnga/resurses.htm