Date:
Sat, 31 Jan 2004 18:20:01 +0100
Kjell Rehnstrom wrote:

> Salute omnes!
> Evidentemente ego es un infinite stupido, viste que le facto qual
> preposition ego debe usar apud strata me nunquam ha inquietate. In
> svedese nos habita "sur" le strata, e secundo le rumores (famas?) que
> ego ha audite on dice que on habita "in" le strata in le Statos Unite.
> Viste que Stratford upon Avon non es situate sur naves in le medie del
> flumine Avon in Anglaterra ego suppone que anque "on" le strata non
> pote esser mal comprendite. Forsan on pote dicer "al" strata si on
> vole, apud le strata si on es hypercorrecte!

> [...]

In effecto omne lingua ha modos defferente pro exprimer iste concepto,
mais tote illos es comprensibile e secundo me acceptabile:

[PT]: Eu moro EM Lisboa NA(em+a) Rua Augusta. (io demora IN Lisbona IN
LE Rua Augusta)
[IT}: Io habito A Roma IN Via Aurelia (io habita A Roma IN Via Aurelia)
[IT}: Io habito DA mio nonno (io habita ab mi avo)
[PT}: Eu moro NA casa de meu avo (io demora IN LE casa de mi avo)
[IT}: Io habito PRESSO mio nonno. (io habita APUD/PRESSO/JUXTA mi avo)
[PT}: Eu moro COM o meu avo (io demora CON mi avo)

Jo

PS:
Per curiositate como on dice certe phrases como?
Once upon a time[A]
C'era una volta[I]
Tinha uma vez[P]