From:
Date:
Sat, 29 Sep 2001 04:09:28 +0200
Le 28 de Septembre 2001 Emerson José Silveira da Costa
<[log in to unmask]> scribeva:

>Facer un VERSION del poesia, respectante le metrica, mantenente un
>significato approximate al texto original, con rimas, etc., involve un
>travalio enorme.
>
>Isto es foras de mi objectivo de solmente presentar musicas e poesias de
>diverse linguas (principalmente portugese) al publico de INTERLNG.
>
>A revider,
>Ensjo.

Le paraphrase, que significa phrase scribite a latere de un texto original,
es le exercitio que servi a comprender un texto in su version original,
anque ma non necessarimente per traducer lo, quanto al contrario pro exponer
le comprension e anque le sentimento personal que uno trahe de un texto.
Con la paraphrase le texto de un poesia, per exemplo portugese, resta in su
lingua original e, interlingua, deveni le texto que in su melior nivello
adjuta le comprension, educa al beltate del portugese, pone in evidentia le
capacitate expressive del lingua auxiliar.
In ultime analyse uno qui possede ben le portugese e interlingua, propone le
qualitaes del duo linguas.

Le alternativa al paraphrase es le traduction que, in iste caso, debe
solmente poner in evidentia le qualitate de un poesia/canto exprimite in
interlingua. Pro intender ben: un poesia in interlingua in le qual
interlingua debe satisfacer le sentimentos de un poesia.
In un canto, expression ubi le texto es un elemento secundari, uno non pote
limitar le lingua auxiliar al exigentias del canto, perque inevitabilemente
uno destrue canto e lingua.

Il non existe un alternativa!

Ciao,

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp