From:
Date:
Tue, 24 Oct 2000 08:10:19 +0200
At 06:19 AM 10/24/00 +0200, Kjell Rehnström wrote:

>Ah, Mario? Esque on non debe omitter le 0 in le numero directional, areal. Pro
>telefonar a Svedia isto es necesse. Pro exemplo:
>0046-(0)18-50 22 35
>
>+ 46 va a Svedia
>(indica le necesse prefixo antea, como 00 o simile)
>018 es le codice directional pro Uppsala (et rura)
>(non face le 0 telefonante del extero ma) 18.
>50 22 35 es le numero de mi telefono in Uppsala.
>
>Vos audira approximativemente: "Dee shell" (que significa Il es Kjell (qui
>parla).
>
>Ma pro facer mi proprie telefonatas ego certo va sperar usque ego ha le
> [...]

In le caso de mi probas de PC a PC io usa:
mailto:[log in to unmask]
le nomine: mariofranco (*)
le lingua: italian (**)

e le numero telephonic de estranie a Italia:
0039 Italia 0422 discricto 426231 numero
Il depende de ubi uno clama, on pote usar uno de iste forma:
00390422426231
390422426231
39422426231

(*) io me appellerea Mario Franco Malaguti
(**) Isto consenti un recerca plus rapide in comparation al anglese ubi le
personas es plus numerose.

Vos trova le free software al pagina:
http://www.mediaring.com

Si vos face del probas vos debe connecter vos solmente in le forma de PC a
PC. Assi vos es certe de non haber costos in ultra a illo del connection a
Internet.