Date:
Thu, 23 Jul 1998 10:47:35 +0200
Car Kjell,

Io ha reservate tu poema pro permitter mi subconscientia a trovar le
origine del poesia e le poetista, qui io crede era svedese, nonne?
Mi conjectura es que iste poesia date al prime decennios de iste seculo,
nonne? Le poema deberea commenciar O Gud ge mig en --- cykel??
Lager-....???

Per favor, pro mi somno belle, o Domino/o Kjell, da mi le autor!!

Sigmund
Eleviate ex le hibernation ..