From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 17 Jul 2001 12:26:28 +0200
----- Mensaje original -----
De: Jay Bowks <[log in to unmask]>
Para: <[log in to unmask]>
Enviado: lunes, 16 de julio de 2001 23:24
Asunto: Re: que es isto?

> Il me pare que si illa esseva un ver "illa"
> tunc illa jocava con ille. Ma si illa esseva
> un ille, illes ambe jocava. Illa proque illa
> se tornava un illa e ille proque ille non
> la comprendeva, e assi jocava con su proprie
> senso, e gustava del jocar.
>
> Ma Rodrigo, non te perturba con isto, illa
> esseva un jocante e jocava con te.

Ben, gratias, io non me preoccupara. Il es possibile que illa/ille trovava
mi addresse de e-mail in alicun firma a alicun message que io scribeva. Io
simplemente va deler la/le ab mi contactos e va evitar que iste persona sape
quando io me connecte al rete per adder lo a un lista de contactos a qui on
non lassa vider quando le usator es in-linea (il me pare que io lo videva in
le optiones del Messenger heri).

>Ha viste
> tu le filme con le "mariposa"? Le femina
> que tote le homines amava esseva sub su
> poter sensual?

Io non sape super que film tu parla.

>Guai!

Que curiose! Secundo le dictionarios espaniol (vide per exemplo
http://www.rae.es/NIVEL1/buscon/ntlle.HTML) "guay" es un expression pro
lamentar, e in iste senso illo forsan significa le mesme cosa que "guai" in
interlingua, ben que on pote leger que illo es jam poetic. Ma quando io audi
"guay" io pensa a un altere significato que non appare in le dictionario.
Illo es, al minus in Espania, un de ille "expressiones que usa le juvenes" e
que io audiva como adjectivo e como interjection pro exprimer alique de que
tu gaude, alique que te place.

Rodrigo