From:
Date:
Sat, 13 Jun 1998 06:28:28 +0200
Sigmund scribeva:
>Io me
>memora le omnipresente prohibition de parcar in le allées (inter le duo
>partes del stratas pro cata direction) sed illos esseva occupate per
>automobiles e plure gentes guardava le automobiles pro un summa de
>moneta.
>Io photographava iste "parcamentos" con su signos de prohibition de
>parcar multo visible, e un policiero qui collectava monetas del
>guardianos illegal pro "reguardar altere direction"!!

Octo annos retro io era le prime vice a roma. Isto era un seminario que le
interprisa ubi io tunc laborava habeva in Roma. Isto era un cosa multo
popular in Svedia in ille tempore. Toto era in re como on pote organisar un
interprisa pro laborar plus effectivemente. Multe de vos ha certo
participate simile arrangiamentos.

Le partes central de Roma non es facite pro autos. Probabilemente pro
lecticas e in tempores moderne on ha quasi surfacemente cambiate le vias
ancian a un stato moderne. Si on compara le stratas con illas in le partec
central de Uppsala, que Sig cognosce, le stratas roman - in mi memoria al
minus - era multo plus stricte que illos ci. Ubique era automobiles parcate
sur le strata, inter le arbores in un secunde fila e sur le via pedestrial,
le trottoir, il stava un tertie fila: multo impressionante, ma le culmine
tamen era un auto que stava sur un "transitorio" (un loco pro transir le
strata), sin un sol homine al interno e sin le motor in marcha.

Nos era ibi in novembre e le tempore era plus o minus como nunc - un poco
plus frigide pro dicer le veritate.

Ma io me recorda que io me eveliava in le medie del nocte e audiva un
tonitro e jam in le dormir io pensava que isto es enorme que il ha tonitros
in novembre!

On poteva parlar interlingua con le italianos, e le experientia era le
mesme como le prime vice quando io parlava germano in Germania. Illes me
comprendeva ma io non le homines local. On non habeva inseniate le "lingua
stratal".

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87