From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 13 Aug 2001 09:21:19 +0200
----- Mensaje original -----
De: Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Para: <[log in to unmask]>
Enviado: domingo, 12 de agosto de 2001 19:26
Asunto: Re: #international e mIRC

> Mario, qui non comprende illo que vole dicer in le practica utilisar un
> servitor!

Tu debe cliccar super "Add" e scriber le nomine del servitor in "IRC
Server:". Le "Description:" pote esser qualcunque cosa (io scribeva
StarLink-IRC), illo essera le nomine usate in le lista de servitores que es
super le button "Connect to IRC server!".

> Pro uno del duo que deberea facer io? Obviemente quando io es connectite
in
> le rete. Usque a iste puncto io deberea ben comprender.
> Mi problema deberea limitar se a reperir le canal #international, nonne?

"reperir"? Io non lo trova a Babylon, ma, como io trovava "repérer" in
francese, io cercava pro alique como "reperire" in italiano e... ecco le
parola :-) Si #international non appare al fenestra "mIRC IRC channels
folder" claude ille fenestra e scribe "/list" (un lista appare ubi tu pote
seliger lo) o simplemente scribe "/join #international" e tu intrara
directemente a #international.

Io spera que isto te adjuta.

Rodrigo
[log in to unmask] (MSN Messenger)