From:
Date:
Tue, 11 Jan 2000 10:48:33 +0000
Car Amicas e Amicos,

scribe Stan: "Io opina que Kjell and Mario viola le lege del Union Europee
in que vos mentiona le un le altere in vostre messages in le interrete!
Cessa iste violationes!
:-)."

Stan, il es melio prender le cosas per iste verso (o latere) e rider de
illos. Securmente le innovationes face protestar sempre e isto es
inevitabile. Ma le leges del datos personal es nove pro tote le Statos
occidental e io fatiga a comprender perque un conquesta pro le individio
debe facer elevar tante perplexitates.

Ah Stan! Quando tu venira in Europa, io pensa que tu visitara le museo
egyptian de Torino (io ha legite que in Europa illo es le secunde postea
illo de Paris, e io lo visitava in le 1961), como illo oriental, o illo del
Septecento de Venetia, o del Domina in Lombardia, o del Costume a Florentia.
Alora vos debera esser nostre hospite e si tu volera io te facera de
accompamiator (guide) in Italia, o io potera preparar te le permanentia.
Assi nos facera un belle vacantia insimul.

Ciao,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com