From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 25 Feb 1998 15:56:43 -0500
Car Martin,
Il ha christianos que nunquam servira in fortias militar
de necun nation de iste terra. Il alsi ha christianos que
non se allegia a necun pais o nation de iste terra mais
son citatanos del regno de Deo como le grande propheta
Jesus de Nazareth le Christo demandava de su discipulos.
Ille esseva le persona que diceva le illustration super le
grano del campo ubi su inimico plantava mal herbas.
Ille diceva que omne le plantas crescerea usque le
tempore pro le recollection. Ille nos insenia pro medio
de su bon novas como scripte in le Evangelios e pro
medio del litteras al congregationes de su apostoles.
Il es in iste scriptos que le ver spirito de Deo parla,
non in le parolas philosophic de necun doctor de lege
o religion. Deo es troppo grandiose pro poter esser
metite in le parve mentes de nos humanos. Ille es plus
grande que le cathedrales o templos erigite in su nomine.
Si uno accepta, le soverania, le derecto pro reger e
le supremacia de Deo in su vita e le responsibilitate de
tractar a su proximo con le mesme amor e consideration
que uno mesme vole pro se ipse, tunc le pace del qual
le Christo parlava nos plenara nostre cores.

Ecce mi sentimentos personal, io spera que illos non
offende a necun del lista, io sape que le topico de religion
es un thema multo personal e que nostre sensibilitates
a illo es multo variate.

Sincer e amicalmente,
con "agape",
Jay B.