From:
Date:
Wed, 25 Nov 1998 20:49:01 +0000
Gratias Kjell, iste es le lista!

Car Amicos,
heri Stan, hodie Kjell R. con su "Confessiones de un esperantista disloyal".
Io non ha parolas pro regratiar. Iste pro me es spirito de corpore, placer
de gruppo, voluntate de affirmar nostre convincimentos.
Io es un enoio, io lo ha jam asserite.
Totevia declarationes pro interlingua como illas de Kjell non son comparite
in iste lista de quando io me ha inscribite.
Io crede de non recordar mal.
Alora existe le gruppo e forsan nos potera operar insimul pro interlingua.
Le analyse de su experientias per Kjell son un contribution preciose e pro
me non basta dicer isto, ma io ha necessitate de demandar vos: "Ubi ha vos
publicate un illustration de interlingua equalmente efficace?"
Venerdi proxime io intertenera Maria Teresa e su duo amicos chilen con plus
convinction, gratias a Kjell e a Stan. A Treviso un docente de schola de
arte italiana, Maria Teresa, me facera incontrar le duo chilenos, illa
maestro de musica, ille operator in le computatores.
Illes son interessate a interlingua.
Replicara Michele G.?
Pro me es importante seminar.
Io face quanto io pote e amarea vider plus fermento, plus voluntate de
initiativa, minus gemitos pro le moneta que manca.
Illo que manca non sera le ideas?
Kjell nos ha scribite: "Nos debe memorar, que lo que nos non cognosce, non
existe pro nos."
Fortia UMI!

Mario Malaguti

mailto:[log in to unmask]