From:
Date:
Fri, 7 Sep 2001 17:03:08 +0200
>From: Dumitrescu Cristian <[log in to unmask]>
>Date: Fri, 7 Sep 2001 07:33:29 -0700

>proque in Romania nos habe ambes le nomine masculin:
>
>  1. Marius (ab latino) que probabilemente corresponde
>con vostre nomine (Mario).
>  2. Mari(a)n (in le caso de Marin, no es ab marinero)
>que es le masculin de Maria.

Car Cristian,
in tu secunde caso, forsan le nomine italian es Marino que ha le feminin
Marina.
Il ha essite sempre un attraction pro me discoperir illo que existe retro un
nomine.
Forsan un initial recerca per le parentes pro un ben augurar le puero.
Forsan un selection jam imponite per tante e diverse motivos.
Forsan un caso, solmente, o un moda del momento.
Postea cata uno se porta iste nomine in su vita e tosto ille, io es quasi
certe, se pone le demanda re su nomine: ille volerea cognoscer toto, ma il
es quasi secur que ille facera un fatiga unic pro obtener poco.
Con le passar del annos le persona deveni plus consciente e ancora su nomine
se presentara con altere interrogationes.

Mi nomine es multo frequente in Italia, ma super toto in mi provincia ubi
existe mesmo un association de Mario; omne 19 januario iste association
reuni qualque centenas de Mario, qui se trova pro un vespera solmente pro
haber le mesme nomine. Al fin illes festea, obviemnte, a tabula. Il non
poterea esser diverse hic de nos! Le tabula es le melior puncto de incontro.

Ciao,

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp