From:
ilvi ILVI <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 7 Jun 1997 12:16:30 PDT
Un seniora narrava le sequente historia...

---------
Quando mi filia esseva in le universitate obteniva un
questionario re le habitos personal e le alcohol. Secundo
nostre tradition judee, mi sposo benedice un cupa de vino
in casa le sabbatos, e ille offerece a sorber a cata un
in le familia. Iste ritual esseva tote le experientia que
mi filia habeva con bibitas alcoholic.

Ante que illa lo inviava al universitate io acceptava
corriger su orthographia e leger lo que illa ha scribeva.
Su responsas esseva multo comic pro me. Al question:
"Bibe vos bibitas con alcohol?" illa diceva "Si". E tunc
"Con qual frequentia?" illa respondeva "Religiosemente".

--D. T.

Get Your *Web-Based* Free Email at http://www.hotmail.com