From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 31 Mar 2001 21:32:30 -0500
Car Jorge,
Benvenite al Interlng un altere vice!

Gratias pro tu messages in interlingua,
tu lo scribe multo ben ja, e con practica
tu essera un usator de illo... impeccabilemente!

Ma tu sape que nos omne face errores de
vice a vice e isto non es grande cosa, le
cosa importante es que tu continua e isto
es un incoragiamento pro le altere amicos
interlinguanos comenciante.

Con salutes amical,
Jay B.