From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 4 Jan 2000 20:48:20 +0100
Mario Malaguti wrote:

> [...]
> cosas, quando normal morbos e pestilentias es ben sufficiente!"
> E io adjunge: il pare que jammais on ha habite un florition de sectas, plus
> o minus religiose, como in iste tempore.
> Esque le homines se abassa de qualitate?
> Io non lo crede e io considera que in le Sexcento le homines in tote le
> terra non era ancora 500 milliones. Ora nos es 12 vices tanto.
> Un mi amica dice: "Le homines habile resta un numero multo exigue; _NOS_ es
> un pusille minoritate."
> Kjell, forsan nos debera esser surveliate pro un question de superviventia.

Si, isto es un pensata.

Un altere aspecto es que le humano vermente pote prevenir le cosas que ille ha
actual. Nos poteva prevenir le uso del bombas atomic proque nos era preparate
e comprendeva le risco.

Nos non cadeva in le dictatura del 1984 proque nos era preparate.

Forsan sin iste preparation nos haberea cadite in un tal. Io es ben consciente
que Orwell scribeva su libro con pensatas del societates totalitari
communista, ma on como io lo comprende multe humanos anque interpretava isto
como un description de un possibile futuro.

Io non es certe quanto viabile iste idea es. Illo semblava tanto bon quando io
lo pensava, ma assi sur le schermo illo es un poco palide.

On poterea naturalmente dicer que omne le conferentias de pace in le fin del
seculo 19ne non poteva prevenir le prime guerra mundial...

Amicalmente