From:
Bent Andersen <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 3 May 2001 20:41:49 +0200
Naturalmente, io deberea haber previdite lo. Quando on vole exprimer se brevemente, on debe esser multo caute pro non esser miscomprendite. Io regretta si un troppo vage formulation mie essera le causa de un discussion super false premissas.

Con le (forsan stupide) uso del parola "orthodoxe" (inter signos de citation) io solmente voleva indicar un contrasto a tentativas "reformista" a modificar le criterios de IALA..

Con "le usage general de interlingua durante su prime annos" io (naturalmente) non voleva indicar un serramento o petrification ma plus tosto pensava al modo in que Alexander Gode introduceva e usava interlingua, incluse su attitudes philosophic/linguistic.

IALA esseva liberal, Gode esseva liberal. Io anque lo es, ma io opina que le liberalismo debe haber su limites, e que le "era de Gode" es un bon modello.

Bent