From:
Date:
Mon, 31 Jan 2000 19:42:39 +0000
Car Amicas e Amicos,

vespera retro mi sposa exclamava: "Illes non ha altere ideas! Nostre
governamento que face publicitare in favor del lingua anglese! Oh, isto!"
Illa se refereva a un "spot" televisive del Governamento italian pro le uso
del lingua anglese.
Spot es un termino in le dictionario italian Zingarelli 2000 e in le
version CD-ROM on trova anque le pronunciation correcte anglese.
Esque le italianos se face colonisar ab le anglese?
Io pensa que nos seque le normal evolution de un lingua que es facto de
cultura e actualitate.
Al matino io seque le telejornales de tote le mundo, in lingua original e
con superposition del traduction italian: ab Brasil al Corea, ab Japon al
Canada, etc.
Io pensa que mi Pais face ben iste politica de globalisation.
Il sera assi que le italiano habera sempre su function, ubicunque.
E, in plus, io adjunge le adjuta que al italiano perveni de interlingua! Si
illo se affirma!

Ciao,

(mailto:[log in to unmask])
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.telegrupigi.com