From:
Date:
Wed, 16 Jul 2003 18:53:55 +0200
Ado Hall wrote:

>Un puncto de vista interessante.
>
>Tamen io non pote vider clarmente le differentia inter un federation
>decentralisate de statos soveran, e un gruppo regional de statos
>soveran?
>
>An il ha beneficios pro le citatanos?
>
>Al minus io poter vider le beneficios practic de un sol valuta (le
>euro).

Tu deberea ascolatar le "latere No"! On cela le capite in le manos pro
surprisa!

 Io ha probate le idea que "Il es melior votar _si_ nam in iste maniera
le governo habera libere manos a decider. Iste possibilitate funge solo
si on es del opinion que le governo es relativemente intelligente e
rational. Si on lo non crede, on debe immediatemente, in iste momento,
ir al stratas e postular nove electiones! :-) Ma le gente me non
comprende.. :-(

Il sembla que le patres del union ha imaginate un federation, viste que
on ha instituite le parlamento europee. Ma isto es un poco como le
linguas auxiliar. Le linguas es usate pro isto al qual le usatores vole
usar los. E Europa facera un federation si le citatanos lo vole. Illes
ancora lo non vole. E in Svedia le parlar de un federation es un cosa
que solo le partito liberal (instructores, officiales, certe religiosos,
ateistas e republicanos (!) ) ha le corage proponer!

Mesmo le socialdemocrates le qual ha in lor programma que Svedia debe
devenir un republica parla multo silentemente de isto!

Quanto al accesso al euro le fissura vade per quasi omne le partitos:
Le leve (ex-communistas) - contra le euro.

Socialdemocrates (officialmente, un decision favorabile durante le
congresso - Si. Le governo de socialdemocrates - si.

Le verdes (partito ecologista) No! (multo parve quasi insignificante
opposition)

Le partito del populo - le liberales - Si

Le centro (un partito (ex)-agraric) No (Certe personas in le
establimento  es pro).

Le conservatores (Le ancian Partito Dextre) Si (con certe personages contra)

Le democrates christian - Si (ma multes del "radices de herba" es contra)

Per consequente le politicos non poteva facer un decision ma debeva
vocar un referendum.

Referendemente

Kjell R