From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 7 Jan 2000 07:06:05 +0100
STAN MULAIK wrote:

Texto delite (...)

> Io usa mindspring pro visitar le TTT e le gruppos de novas.
> Io hesita a leger mi gruppo de novas, sci.lang, ubi io ha
> discutite interlingua e un nove essayo de plure amateures
> de inventar un lingua romance auxiliar.  (Kjell, possibilemente
> vos va interessar vos in isto. Le topico es "European Language"
> e "ROMANOVA").

Mi providor Utfors non servi tanto usatores ma functiona ben. Alcun vices nos
ha experientiate fallimentos, ma desde decembre le anno passate toto ha
functionate ben.

Io usa Netscape pro accessar le Rete (lo que on appella le www in svedese e
certo anque romaniano ;-) ma ora quando io non plus usa le club ABC ubi era mi
vetere adresse io va usar - como ante - le Eudora pro le posta e le
"perfoliator" (browser?) pro mi gruppos de discussion e le navigation in le
rete.

Io ha vidite alcun cosas in re le romanova, ma isto non me interessa troppo.
Forsan le nomine es un poco insuccessose, viste que illo sona como un membro
femina del familia del prerevolutionari tzar russe, le Romanovs (!)