From:
Date:
Wed, 22 Nov 2000 20:04:18 +0100
Car Amicas e Amicos,
de mi pluviose e autumnal Treviso, in le Belle Pais, io me excusa con tote
vos si io reporta hic subtus un message in su integritate. Illo me servi
pro demandar vos, usante un expression italian:

Ma perque non scribe nos in iste lista in sancte pace?

Io vole dicer a totos: scribe illo que tu vole, usa tu melior interlingua,
dice illo que tu pensa e possibilemente non haber le intention de offender
necuno, como persona, o como ideas.

Io ha usate le termino 'possibilemente' perque io sape que io travara
sempre uno qui non sera de accordo, qualcunque cosa io pote scriber. Ma,
sape vos? Si io ha le coscientia in pace, io non facera jammais attention
pro necuno.

Assi, usa Interlingua e sia cive del mundo.

Mario, egoista e epicureo, con su Angelo tutelar (Io le ha educate a dicer
illo que ille vole solmente in terminos valide pro iste mundo. O io vende
le anima al diabolo. Vole vider io si Angelo non sta a su posto durante mi
vita!)

Al 10.25 22/11/00 +0000, George Carty ha scribite: