From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 27 Dec 2000 20:05:53 +0100
Ah! In iste duo ultime dies io ha le fortuna averse!
Heri io perdeva 10 KB de mi glossario Trevisan. Ben! Io debe facer bon
visage a
mal sorte, assi io apprendera a facer me copias in formato .txt! Accidente a
Babylon!

E hodie?
Hodie io recipeva le Adressario de Interlingua 2000!

E con isto?
Con isto, con isto! Scribe le coordinator del Adressario:

>{+xxx}  adde "xxx".
>{-yyy}  dele "yyy".
>{xxx=>yyy}      substitue "xxx" per "yyy".
>{xxx||yyy}      io suggere le forma parellel "yyy" in loco de "xxx".

e si ille userea le methodo in le prime tres pagina del Adressario?

Con su Correctiones/suggestiones al traduction del alteres!

In plus, ma lege isto ab Italia, publicate in le Adressario:

Francisco
Ingeniero, 1967
Roma, Lazio
ITALIA
le adresse de e-mail
e in le themas de interesse: SEXO, cultura, computatores!
Conditiones pro albergar visitantes: 2 personas, 30 dies!

Ma que face iste UMI con le Adressario. Publica on anque le sol nomine?
Sin un adresse postal?
E re iste interesse pro le SEXO?

Como io es vetule e como io murmura!

Le sexo a Roma con Interlingua! Isto es bon! Anque 30 dies e pro duo personas?
Certo! Si illes debe facer lo, que illes lo face ben e varie!

Mario Malaguti