From:
Paul O Bartlett <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 22 Oct 1998 11:11:39 -0400
Jovedi, le 22 octobre 1998, Thomas Breinstrup scribeva (extractos):

> Il es ben possibile que le insertation de un ENTER post cata linea crea
> columnas minus longe, lo que facilita le lectura de un message.

> Ma le ENTER post cata linea non solmente es un retorno al machina a
> scriber. Illo anque es (diplomaticamente dicite) irritante e crea un
> enorme extra labor pro illes qui vole conservar textos recipite

> Le ENTER es absolutemente contra le natura del computator in iste
> connexion,

Thomas,

    Io NON ES DE ACCORDO a tu DEL TOTO.  Multe personas (p.e.,
programmatores de computatores) CONTEMNE le programmas a processo de
parolas («word processors») e utilisa solmente le programmas a rediger
de textos («text editors»).  A tales, le textos le quales non ha le
ENTERes son assi disagradabile como le textos le quales los ha a tu.  A
me, le textos le quales no ha le ENTERes son (diplomaticamente dicite)
irritante e crea un enorme extra labor pro illes qui vole conservar
textos recipite.  Si io vole responder a un tal message (le qual non ha
le ENTERes), omne paragrapho deveni un linea singule multo longe, le
qual es difficilissime.  Non tote le mundo es sclavo de Bill Gates!

--
Amicalmente,
Paul                             <[log in to unmask]>